Notorisk löftesbrytare

Chacha bloggen!

Efter en oerhört slapp vecka, jag har sovit till 9.20 alla mornar, ska den rundas av med lite hockey mellan VIK och Almtuna. Jag vet, jag lova för inte så länge sen att jag skulle avstå hockey så länge det inte var gratis eftersom VIK spelat så uruselt senaste tiden... men efter att ha knipit 5/6 möjliga poäng senaste två matcherna är jag inte sämre än att jag kan ändra mig!


I övrigt befinner jag mig lite i en materiell livskris. Jag kom på mig själv att behöva både nya vantar, mössa, jacka och skor. Och faktiskt är behov rätt uttryck i de här fallen... mina skor är nernötta så det är hål i sulan, mina vantar går sönder lika fort som jag lagar, jackan jag använder är second hand och kanske inte helt i linje med modet i samhället... och mössan... den är svart. Och jag vill ha en svart med röda inslag... Livet är hårt ibland.


På senaste tiden har jag börjat spela lite NHL '94, allra roligast är såklart att spela emot någon men spelet är svårt nog att det funkar att spela själv också. Lägger upp en bild från när jag mötte Rikard och min dosa saknade en skottknapp:


Jag var Hartford Whalers och vann matchen med 1-0. Trots att jag hade noll skott... men hundraprocent i Shooting Percentage... Någon som kan förklara om det ens är möjligt?!

Ha det bra! / Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0