Minnesförlust

I förmiddags hade jag något genialt som jag skulle skriva om här på bloggen. Dock så försvann det nu när jag väl fått Internet tillgängligt. Så tyvärr....

Nyss producerat en folder i Photoshop på under en timme. Jag är bäst!

Mot förmodan så är det en del folk på skolan. Tar inte människorna lov så jag kan få känna mig lite unik och nyttig som sitter här och "studerar"!!!!

Anton skrev om kattkraken han tyckte om hemma. Själv har jag också en liten buse. Bara för protokollet. Så ni vet att jag har en menar jag. Ifall någon undrar så behöver jag inte säga det igen. Då kan jag hänvisa till bloggen:

Okänd person: "Thomas, har du en katt hemma?"
Thomas svarar nonchalant: "Kolla bloggen!"

Ryktena går ju att man har slutat att kommunicera, man berättar saker i bilder på facebook istället. Och på bloggar givetvis, för att inte glömma twitter!

Brittany Murphy död också. Tragiskt. Det kommer hållas en tyst minut på Folke ikväll!


//T

Kommentarer
Postat av: Kingen

Är det du som styr den tysta minuten el?

2009-12-22 @ 10:03:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0