Kom igen, byt med mig.

Vaken igen efter ännu en natt av konstiga ljud. Jag vet, jag börjar låta väldigt gnällig vid det här laget, men den som är stor nog att byta lägenhet med mig en vecka ska få se att det inte går en natt här utan att bli störd av antingen grannar eller inbrottstjuvar.

I natt var det kanske det senare alternativet. 02.10 bonkade nån smart kille (förmodligen) med bortsupet omdöme på dörren (eller den superstarka glasrutan) vid entrén och ville in... Troligtvis insåg han att det skulle bli svårt och gav upp, jag vet inte, jag orkade inte engagera mig. Sofie & Karin, har ni nån annan version av det, let me know.



Precis nu ska jag försöka aktivera igång mig med att gå och lyssna på fältarbetsredovisningar. Ser särskilt fram emot Matzas idag och Thompas imorrn. Rykten gör gällande att just dem ska vara något i hästväg, höhö.

Vi ses när vi ses!

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Karin

Hmm, inte var det vi i alla fall för så sent kom vi inte hem från lilla Lars...



Har inte hört nåt, men det kan bero på att jag sov som en stock, ty en idiot i huset spelade så jäkla hög musik i tisdagsnatt som höll mig vaken då...



Kanske var det lilla barnet som frös och längtade efter sin pappa? :)



2009-12-03 @ 18:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0