Julen är snart över

Ska bli skönt att komma tillbaks till verkligheten igen. Just nu bloggar jag. Annars pendlar jag mellan plugg och Hattrick. Så rätt skön dag. Föräldrarna kom nyss hem, men åker strax igen så lugnt och skönt hemma åtminstone.
Klockan 13 är det juldagsinnebandy med orienterarna. Får se hur knäna tycker om det. Efter det snabb mat för att sedan åka in mot staden och festa till lite grann. Ska på förfesten träna in frasen:

"Men åååh vad kul att se dig, det var längesen, vad gör du om dagarna nu då?"

Det här ska dessutom uttalas med sin sliskigaste röst och man ska le ett stort leende samtidigt som man tänker:

"Men du, du har ju gått upp en del i vikt, och ful har du ju i vilket fall alltid varit så det spelar nog ingen roll. Förresten så skiter jag i vad du gör ändå så bemöda dig inte med att svara på min jävla fråga. Bjud på en öl istället din snåla jävel!"

Vi får se hur jag klarar kvällen......



//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0