Got my redovisning in a bag!

Chacha!

Egentligen borde jag vara helt i tagen med att kolla över vilken kurslitteratur jag behöver till nästa kurs.
Eller spåna C-uppsatsämnen.

Men nej. Jag har gjort min fältarbetsredovisning och då får man ta det lugnt ett tag.

En annan rätt soft kille, Beowulf, eller förlåt: Folke, har på senare dar gått och skaffat sig ett adoptivbarn. Känns bra att ha en så trygg och ansvarsfull stenstaty alldeles utanför bostaden. Särskilt i inbrottstider som dessa.


Fela Kuti (ungen heter faktiskt så, han bakom heter Thomas) kan vara det enda adoptivbarnet i världen med Hitlermusche.



TILL SIST:

* Guldstjärna till Jocke, 
som på redovisningen idag visade vad det innebär att vara genuint rolig. Sjukt skön kille!

* Allt annat än guldstjärna till de redovisningar som fått mig att kämpa emot gäspen, som så ofrånkomligt hoppar in i min mun så fort intensiteten och berättarkänslan saknas i framförandet. Jag hävdar fortfarande att man på en redovisning har en viss skyldighet att intressera audiensen. 
Och Powerpoints utan bilder... har det nånsin varit intresseväckande?

* Spotify. Ny-teknik-hatande Antonsson (eder undertecknad) har äntligen skaffat Spotify! Stort tack till min evigt bästa granne, Martin, för det! Låttips där: Weezer - I want you to och Kristofer Åström - Come out.

*
Allra sist vill jag bara skriva att jag nyligen fick reda på att jag har vunnit en mediaspelare! På Demokrativeckan i Eskilstuna v.47, där jag minglade runt bland kändisar, passade jag även på att lämna ett förslag på hur man kan stärka kommunikationsvägarna mellan unga och politiker. Jag bad dom helt enkelt göra mer som Gunnar Hökmark gjort på YouTube:

Om det är värt en mediaspelare eller inte får andra avgöra. Hursomhelst, tack till mig själv och varsågod! ;)

/Eder Anton.

Kommentarer
Postat av: Pecka

Vad är en mediaspelare? Samma sak som en mp3-spelare?

2009-12-03 @ 19:52:52
Postat av: Anton

Jag vet inte, men jag antar det. Kanske en sån där I-pod?

2009-12-03 @ 21:09:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0