Go Jennifer

Den enda hittills som kommer ihåg gruppbilden från i fredags. Imponerande.

Sen ytterligare bevis på att hockey är en idrott för mindre, eh, smarta människor:
 

Sin egen spelare, bright värre... Men hockeyspelare är iallafall riktiga hunkar:


Nog om detta nu.

Jag sitter i skolan och borde försöka vara lite produktiv. Men gud så tråkigt.

Gårdagskvällens glöggmys var trevligt. Lägenheten börjar återfå sin forna glans igen efter misären i fredags. Kort kommer.

Filmtips någon??? Jag är sugen på en riktigt bra film.

//Thomas

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Jag tackar hjärtligast att få en HELT EGEN rubrik för mitt mycket trevliga fredagsminne! :)



GO ME! :D

2009-12-01 @ 17:13:01
URL: http://frokenstretch.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0