Faaaaaaan!

Jag har ont i halsen. Finns inget som passar sämre in just nu än en sjukdom. Men men. Sånt är väl livet antar jag...

Däremot kan jag erbjuda mig att byta med Ant gällande lägenheten. Dags för upp till bevis om det är så illa som det låter. Om det är så ska HiP planera för hämnd.

Nu är det bara jag kvar i HiP som ska redovisa. Drog igenom i förmiddags och landade på 19.40, dvs 20 sekunder från utsatt tid. Möcke möcke bra. Ingen hittills har haft över 19 vad vi vet. Visar sig imorgon vars det landar. Sista 8 minuterna genomfördes med sliten hals tyvärr.

Ont i halsen nu, snuvig snart?


//Mr T


Kommentarer
Postat av: Kingen

Sätt igång och träna lite så ska du se att du håller dig frisk..

2009-12-03 @ 15:34:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0