Det här är inget sånt

Aaaj!

Har nu haft rysligt ont i min vänstra handled i cirkus tre veckor... Orsaken är fortfarande okänd, men jag har haft samma smärta tidigare om åren så jag än är jag inte rädd för min hälsa. Skillnaden förr är att då gick det i alla fall över efter en kortare tid och jag kunde böja på den som normalt.

Nu har jag tejpat upp den fetingmycket och googlat "ont i handleden". Svaret jag kom fram till är att jag kan ha ganglion. Alltså för mycket ledvätska i handleden, eventuellt till följd av artros eller artrit. Eller bara helt normalt och övergående.



Exakt där har jag också ont!!!

Jobbigast var i natt när jag låg och var halvvägs inne i sömn men vaknade av att jag råkade stöta till handleden... och vaknade. :(

Nån som känner igen sig eller har råd på hur jag kan bli bra igen, får gärna höra av sig...

/Eder Anton.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0