Dagen efter en annan dag...

Än en gång har ett offentligt stavfel skymtats framför mina ögon. Dock gör problem med mediaöverföring att jag inte kan visa er den förskräckliga bilden jag har.

Idag har det vandrats lite på stan. Inte fyndat nämnvärt mycket. Men något litet blev det iallafall. Ett par skor och en kastrull. Så ska hemåt och laga mat nu är tanken.

Gått igenom Linnsans garderob. Och jag kan borde försörja mig som personlig stylist. Jag är rätt vass på det. Så är det någon som behöver hjälp är det bara höra av sig. Timtaxan varierar beroende på vem ni är. Men var inte rädda för att fråga...

Så här ser man inte ut om man har mig som personlig stylist:


//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0