Bloggpaus

Matz hade en uttalad för ett tag sedan då han var lite trött på blogglivet. Själv tog jag en ofrivillig då Internet har slutat att fungera i min lägenhet. Det funkar fortfarande inte så ska försöka hinna med att blogga de stunder jag är i skolan. Nu är jag här iallafall och har idag haft en grym föreläsning med Anders Johrén. Mycket trevligt. Försov mig imorse dock, vaknade upp 09.02 av att Anton bankade på dörren. Men 09.14 öppnar jag dörren till föreläsningssalen lika snygg som alltid. Jag är grym!

Efter det har det varit VSIF-jobb mest. En sjukt snygg folder är på gång vilket känns bra. Jag har gått på nerverna på stackars Linn idag då jag dykt in i rummet, önskat ett nytt utseende. Sen gått tillbaks till föreläsningen och låtit Linnsan fixa allt. Men bra blev det ju så nu är vi nöjda.

Ikväll blir det innebandy och cykel förhoppningsvis. Men ska hinna med lite annat också så får se om det går ihop.

Snart är det jul och då lär några dagar tillbringas hemma i Köping. Ska bli några kära återseenden med gamla vänner. Kanske till och med får träffa oraklet inom stand-up: Pelle Keane.



Finns många historier att berätta om den här mannen. Ska fundera lite och dela med mig av en snart tänkte jag.

Tjing

//T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0