Tonne och gräsklipparen: A love story

Chachaa bloggen!

Har eventuellt fiskat upp ett sommarjobb här i de skånska markerna och det är då det slår mig; tänk om jag då inte får möjlighet att klippa gräset i sommar?!

Min relation till "min" orangea Husqvarna liknar ingen annan. I vått och torrt har vi hållit ihop i snart åtta år. Vi har klippt såväl gräs som stock och sten, lyssnat på tusentals timmar av bra musik, men framför allt; vi har haft jäkligt kul tillsammans! Han har gett mig bra vibrationer, alltid ställt upp, och bara svarat med en ursäktande rökpuff när jag pressat honom lite för hårt.

Ska jag nu inte få umgås med denne parhäst som under hela mitt vuxna liv funnits där för mig?!


Money talks. / Eder Antoine

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0