Stämningen stiger

Den irriterande kittling som sedan i onsdags kväll fått mina näsväggar att vibrera och brista ut i otaliga nysningar har äntligen försvunnit! Lightförkylningen som jag trodde var given har ännu inte givits något ytterligare utrymme och jag hoppas bara det håller i sig helgen ut åtminstone...

För ikväll kommer min gamle kompanjon och vapendragare Rikard "Rikardsson" Magnusson hit! Två nätters slaggande har jag erbjudit. I motprestation ska han vara med som rättsskipare i morgondagens fotbollsturnering som arrangeras i VSIFs stolta namn.


Den åttonde maj 2009. För att verkligen ta reda på om det var bättre förr anordnade Rikard och jag en gubbakväll på Brahegatan. Cognac, cigarr, snus i metalldosa, husmanskost och läsande av Dagens Nyheter med Frank Sinatra på grammofon...

/Eder Anton.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0