Svar på tal

Chacha!
Först och främst vill jag också välkomna fröken Lesa till HiP. En förträfflig kvinna på många sätt och vis. Hennes blåa blod kan nog spåras hela vägen tillbaks till de fantastiska barburiterna...
Efter att ha läst Antons önskelista så insåg jag att den skiljer sig en aning från min. Men ändå så är jag och Tonne rätt lika. Tänk så det kan vara ibland. I vilket fall så stötte jag på något jag gärna ville ha när det börjar ticka in pengar på mitt lönekonto. Borde ju vara nästa månad då. Problemet i det här fallet är att produkten i fråga inte finns att köpa. Men redigt nyfiken är jag. Vi talar alltså om en öl. Mer finns att läsa här!
//Thomps

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0