Jonathan, jag ser ljuset!

Åh Nangiala! Jag ska inte dö, men det känns som att friheten är nära. 2 dagar till, sen ska uppsatsen in och jag kommer återigen att vara en lycklig människa med förmåga att le istället för att gå med kroniska rynkor i pannan medans hjärnan försöker räkna ut signifikansnivåer. Tyvärr är väl inte lidandet slut förens man "gått upp" med uppsatsen, i detta fall är jag relativt övertygad om att det kommer innebära att bli sågad vid fotknölarna av någon professor som tycker att man ska göra om allt. Men ändå, lättnadskänslan är nära! Ändå har jag (trots livet i min lilla bubbla) lyckats observera min närhet, vilket jag tolkar som HiP:s kall i livet;

- I enlighet med föregående 2 inlägg har jag ryktesvägen fått höra att på ett solställe nära jobbet är "papperskorgen inte till för att kissas i" enligt en skylt skriven av personalen. Kommer snarast att bege mig till detta st'lle för att dokumentera.
- Sjukvård är för döende (menar verkligen inte att jag inte tycker att sjuka personer ska få vård, tro mig) men har man lättare åkomma som undertecknad har (ont i hälarna) får man tydligen inte tid på vårdcentralen förens tidigast annandag jul typ. Tyvärr är det ju inte bara livskvaliteten som sänks, prestationsförmågan som atlet blir även relativt begränsad.
- Upprörs ständigt över "dagens" musik. På jobbet går NRJ radio non-stop och denna kanal spelar låtar som uppmanar: tex. "get on the floor", "put your hands up", "make some noice"; beskriver önskningar: tex. "i wanna make you sweat", "i want you"; eller bara rena beskrivningar: "you're a dirty dirty girl" eller allas favorit "i just had sex". Svårt att föra ett bra säljsamtal när någon vrålar i högtalarna att den just fått ligga. Eller det kanske bara är jag?
- Professorns öronpet var nog bara försmak, häromdagen lades det en liten fis under handledningen. Kommentarer känns överflödiga.
- Kesella är världens bästa uppfinning. Frukost, lunch och middag - nemas problemas, aj lööööve it!
Nu ska sista raderna skrivas, samtidigt ska jag ta mig en funderare på om jag är nöjd. Kan inte dra mig till minnes att jag någonsin lämnat in något jag varit 100% nöjd med. Detta tror jag dock bara är en bra egenskap, för vem lär sig om man tror att man inte kan utvecklas? Sug på den! (Eller suck it, som Snoops nästa låt säkert kommer att heta...)
Peace!
Lesa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0